loading...
بزرگترین دیتابیس چت ایرانیان - WildBuzz
For you center - برای تو ...
برای تو - Foryoucenter
وبسایت For You Center که همکنون انجمن آن فعال شده است برای عموم افتتاح شد. انجمن WildBuzz از این به بعد در این سایت فعالیت خود را ادامه خواهد داد. شما می توانید با ثبت نام در این انجمن، همچون گذشته از جدیدترین مطالب انجمن استفاده کنید. تفاوت انجمن جدید با انجمن قدیمی WildBuzz در این است که امکانات بسیار زیادی قرار داده شده است تا کاربران بتوانند راحتتر از همیشه مطالب خود را ارسال کنند. همچنین هسته اولیه انجمن به گونه ای انتخاب شده است که گستردگی و انعطاف پذیری آن را بالا برده است. سرعت بالا و امنیت بیشتر و همچنین امکانات جدیدی که اضافه شده است (و اضافه خواهد شد)، قدرت آن را نمایش می دهد.
امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

سایت اصلی: http://foryoucenter.com و http://foryoucenter.ir
انجمن اصلی: http://forum.foryoucenter.com و http://forum.foryoucenter.ir
انجمن قدیمی: http://wildbuzz.ir/Forum و http://wildchat.ir/Forum

 انجمن قدیمی WildBuzz برای استفاده کاربران عزیز به صورت کنونی باقی می ماند اما امکان ارسال مطلب و ارسال پاسخ در آن غیرفعال شده است.
آخرین ارسال های انجمن
WildBuzz Team بازدید : 3296 پنجشنبه 1391/07/27 نظرات (1)
در این بخش از آموزش سایت WildBuzz به شما کاربران عزیز چگونگی ADD کردن دیگران در لیست دوستان (یا همان AddList) در یاهو مسنجر آموزش داده شده است. این آموزش ساده به طور کامل و با جزئیات برای شما عزیزان قرار داده شده است. امید است مورد رضایت شما قرار گیرد.
ابتدا بر روی تصویر آدمک و مثبت بالای یاهو مسنجر خود کلیک کنید.
آموزش Add کردن در یاهو


حال در بخش Enter a Messenger ID or email address آیدی که می خواهید آن را به لیست دوستان خود اضافه کنید را بدون yahoo.com@ وارد نمایید. سپس از بخش Network گزینه Yahoo! Messenger را انتخاب نمایید. توجه فرمایید در صورتی که نوع آیدی دوست شما شبکه دیگری مانند Windows Live یا Hotmail یا ... می باشد بخش Network را به همان شبکه تغییر دهید. در صورتی که شبکه در Network نبود آیدی مورد نظر خود را به صورت کامل در فیلد وارد کنید مثلا [email protected]. (توجه فرمایید تمامی آیدی ها حتی آیدی یاهو خود را می توانید به صورت کامل در فیلد وارد کنید [email protected] بدون آنکه شبکه ای را به طور مشخصی معین کنید اما بهتر است شبکه در این مواقع بر روی Yahoo! Messenger قرار گیرد!)
در بخش Enter a mobile device number می توانید شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد کنید. با این کار شما می توانید در مواقعی به دوست خود از طریق Yahoo Messenger پیامک ارسال کنید. شماره تلفن را به صورت یکی از سه مثالی که خود یاهو مسنجر نوشته است بنویسید. (در تصویر مثال های مشخص است) سپس روی گزینه Next کلیک کنید.
(این بخش تلفن اختیاری است و نیازی به پر کردن فیلد نیست)
آموزش Add کردن در یاهو


در این بخش مشخص می کنید دوست شما در کدام گروه از لیست دوستانتان قرار گیرد. این گروه ها را می توانید بعدا در لیست خود درست کنید (مانند گروه خانواده، گروه همکاران و ...)، همچنین با کلیک روی فیلد بدون باز کردن منوی کشویی میتوانید در همان لحظه لیست جدیدی با نام جدید درست کنید. پس از انتخاب یا ساخت گروه از بخش Choose or enter a Messenger List gorup for Your ID می توانید از بخش Enter a brief introduction یک معرفی مختصر از دوست خود بنویسید تا اطلاعات آن ذخیره شده و فراموش نکنید. (این بخش معرفی اختیاری است و نیازی به پر کردن فیلد نیست)
 از بخش Send Your Name with this request as می توانید نام و نام خانوادگی که برای شخص مقابل برای قبول Add ارسال می شود را تغییر دهید. کافیست بر روی گزینه Change کلیک کنید.
آموزش Add کردن در یاهو


حال منتظر بمانید تا صفحه موفقیت برای شما نمایش داده شود. در صورتی که این صفحه برای شما نمایش داده نشود به این معناست که عملیات Add به صورت کامل و درست انجام نشده است و شما باید دوباره این کار را انجام دهید. (دقت کنید اکثر این خطاها مربوط به آیدی و شبکه آن می باشد پس آن ها را با دقت وارد کنید)
آموزش Add کردن در یاهو


آموزش Add کردن در یاهو منبع: سایت wWw.WildBuzz.iR
برچسب ها آموزش Add کردن در یاهو , Add کردن در یاهو , آموزش Add کردن در یاهو مسنجر , Add کردن در یاهو مسنجر , آموزش اضافه کردن در یاهو , آموزش اضافه کردن در یاهو مسنجر , اضافه کردن در یاهو مسنجر , آموزش ادد کردن در یاهو , آموزش ادد کردن در یاهو مسنجر , ادد کردن در یاهو , ادد کردن در یاهو مسنجر , اضافه کردن در یاهو , Add In Yahoo! , Add In Yahoo! Messenger , اضافه کردن دوست به اددلیست , اضافه کردن به اددلیست , ادد کردن در ادلیست یاهو , ادد کردن , Addlist , Add in Addlist , ادد در ادلیست , اضافه کردن به لیست دوستان , ادد کردن به لیست دوستان , Add کردن در Addlist , Add کردن دیگران , آموزش Add کردن , چگونگی Add کردن , چگونگی ADD کردن در یاهو , آموزش اضافه کردن در لیست دوستان , لیست دوستان یاهو , اددلیست یاهو , اددلیست , Addlist یاهو , add کردن دوست در یاهو , ادد کردن دوست در یاهو , اضافه کردن دوست در یاهو , اضافه کردن دوست در یاهو مسنجر , Add کردن دوست در یاهو مسنجر , ادد کردن دوست در یاهو مسنجر , آموزش ادد کردن دوست در یاهو , آموزش ادد کردن دوست در یاهو مسنجر , آموزش Add کردن دوست در یاهو مسنجر , آموزش اد کردن در لیست دوستان یاهو , آموزش Add کردن در لیست دوستان یاهو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11429
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,696
  • بازدید ماه : 5,091
  • بازدید سال : 47,438
  • بازدید کلی : 2,903,605
  • کدهای اختصاصی